15 dingen die niemand je vraagt | Tag

Het wordt ondertussen al een beetje een gewoonte. Op zondag verschijnen er de laatste tijd veel tags. Het lijkt me een beetje zondag tagdag. Vandaag schotel ik jullie weer een tag voor. Ik antwoord vandaag op 15 vragen die niemand me ooit zou vragen. Als ik me niet vergis, werd deze tag gemaakt door Jennie from the blog. Lees zeker ook eens haar versie.

Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Ik slaap met mijn kledingkast dicht, omdat het anders een rommelig gevoel geeft en ik er dus onrustig van word en dan zeker niet meer kan slapen.

Neem je mini-flesjes shampoo en zeep mee uit hotels?
Ja, ik neem deze flesjes mee. Ze staan er toch om te gebruiken? Dan kan ik ze beter meenemen.

Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
Nee, nog nooit! En het is zeker mijn ambitie niet! Wel vind ik zo van die metalen plaatjes met quotes op wel tof om in je interieur te hangen.

Gebruik je to-do lijstjes?
Ja maar niet altijd even regelmatig. Ik probeer ze de laatste tijd wat regelmatiger te gebruiken aan de hand van een deskplanner van de Hema. Het lukt me al redelijk goed.

Heb je sproeten?
Ja ik heb echte zomersproetjes. In de winter zijn ze niet goed zichtbaar maar in de zomer zijn ze veel duidelijker. Ook mijn armen staan vol met sproeten, geen zomersproeten maar sproeten die heel het jaar door zichtbaar blijven.

Heb je ooit in de bosjes geplast?
Ja ik heb in de Chiro (jeugdbeweging) gezeten. Als we op Chirokamp gingen, viel het al wel eens voor dat ik in de bosjes moest plassen.

Hoe groot is je bed?
Ik heb een enkel bedje, dus helemaal niet groot. Wel heel lastig voor als mijn vriend blijft slapen, want dan moeten we steeds twee matrassen verhuizen.

Ben je lui?
Ik ben ietsje te lui zelfs! Ik heb me voorgenomen om meer te gaan sporten. Ik ben benieuwd hoelang ik dit ga volhouden!

Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Momenteel helemaal niet! Maar daar kan nog verandering in komen.

Kauw je op pennen en potloden?
Neen, ik vind dat vies. Ook als ik pennen of potloden leen van anderen en er is op gekauwd, heb ik echt smetvrees!

Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Ik heb in de Chiro gezeten. Dat zijn niet echt padvinders maar wel een gewone jeugdbeweging zoals we het in België zeggen. Bij het woord padvinders heb ik het gevoel dat ze constant op trektocht gingen of gedropt werden. Dat gebeurde wel bij onze jeugdbeweging maar niet altijd!

Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Veel te weinig. Disneyfilms vind ik geweldig maar ik heb er nog niet heel veel gezien. Ik zou het wat mee moeten doen!

Tel je de treden als je de trap op loopt?
Thuis heb ik het al duizend keer gedaan. Het zijn er 14. Maar op andere plekken doe ik het zelden of nooit!

Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Ja, en dan voornamelijk in de keuken of in de badkamer!

Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Ik weet het niet van buiten! Als ik de motorkap even opendoe en de motor eens bekijk, zoek ik het wel uit! Ik heb wel geen rijbewijs!

 

Ik doe het zelden of nooit, maar het is de bedoeling dat er nu iemand getagd wordt en deze tag ga overnemen. Deze keer tag ik wel iemand en deze personen zijn niemand minder dan Daniëlla, de schrijfster van de blog That’s Life, en Kristof, de schrijver van Sixpacks.be. Veel plezier Daniëlla en Kristof!

Hier zijn de vragen:

  1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
  2. Neem je mini-flesjes shampoo en zeep mee uit hotels?
  3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?
  4. Gebruik je to-do lijstjes?
  5. Heb je sproeten?
  6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
  7. Hoe groot is je bed?
  8. Ben je lui?
  9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
  10. Kauw je op pennen en potloden?
  11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
  12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
  13. Tel je de treden als je de trap op loopt?
  14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
  15. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?

 

Veel liefs,

Amelie

46 gedachten over “15 dingen die niemand je vraagt | Tag

  1. Hahah, niet heel verrassend trekt ook de beantwoordde vraag van de kastdeuren mij aan. Alle deuren moeten bij mij vooral dicht, anders voel ik mij TE onrustig of angstig. Angstig vooral bij slaapkamerdeuren. 😄

    Liefs,

    Grassiëlla

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie